Headlines News :
Home » , , , » Guan Eng perlu jawab dan jelaskan perkara sebenar - Ahmad Maslan

Guan Eng perlu jawab dan jelaskan perkara sebenar - Ahmad Maslan




KUALA LUMPUR, 18 Okt – Peribahasa Melayu ada menyebut ‘mendiamkan diri ini tandanya bersetuju’. Kalau tak betul, dah tentu Lim Guan Eng sudah menyalak dan menafikan laporan beberapa buah blog sejak akhir-akhirnya yang mengaitkan anak Guan Eng yang mencabul rakan sekolahnya ,dan pembayaran RM200,000 untuk menutup mulut mangsa, ujar Ketua Penerangan UMNO ,Datuk Ahmad Maslan.

“Kita minta penjelasan lanjut tentang isu ini jika ada perkara-perkara yang tidak betul dilakukan, maka pihak-pihak tertentu harus membuat laporan polis agar perkara ini dibawa ke muka pengadilan, tidak kira anak siapa tidak kira bapanya siapa.

“Di Malaysia, undang-undang tetap undang-undang. Pada kita, kita nak tahu apa sebenarnya yang berlaku. Apa yang dinyatakan dalam blog-blog itu, ianya sudah dinyatakan tetapi kita nak dengar penjelasan dari pihak Lim Guan Eng sendirilah,” katanya kepada UMNO-Online di Parlimen hari ini mengulas laporan beberapa buah blog yang mengaitkan anak Lim Guan Eng mencabul rakan sekolahnya.

Tambahnya, Lim Guan Eng harus menjelaskan isu ini dalam masa terdekat bagi mengelakkan tohmahan dan telahan orang ramai terhadap mereka.

“Selagi perkara itu tidak dinafikan, selagi itulah perkara tersebut akan disebar luaskan. Oleh sebab itu, dia kena nafi atau dia kena berhadapan dengan kebenaran dan juga apa juga perundangan yang berkaitan dengan kesalahan tersebut,” tambahnya yang juga Ahli Parlimen Pontian. -MediaUMNO
Share this post :

+ comments + 3 comments

Anonymous
October 19, 2011 at 4:06 AM

Gile tetek ke hape anak guan eng cucu kit siang ni.. Sesuai sgt la tu, anak pencabul wanita, bapa pencabul hak rakyat..
Bak kata pepatah, bapak burit, anak tetek..!!!


Ini kes sexual harassment!!! karma????

October 19, 2011 at 4:10 AM

SEXUAL MANIAC PIG....!!!! NOW IT IS YOUR TURN TO CRY TO MALAYS!!!!

Anonymous
October 19, 2011 at 8:55 AM

Jasa ISA SAMAD akan tetap dikenang sepanjang hayat oleh najib, apabila Isa Samad menyorok kes Pt Dickson antara Najib & Ziana Zain. Diulang bukan anak najib atau anak ziana zain. tp bapak mereka dan mak mereka.
ISA dianugerahkan 1Felda melebihi nilai rm200k, sapa pun tak ambik pot.

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger