Headlines News :
Home » , , » PKR & IRI (CIA) Mesyuarat Sulit Di Sunway Hotel

PKR & IRI (CIA) Mesyuarat Sulit Di Sunway Hotel









aIDCNews – 31/05/11 – “Minggu lepas, 24 Mei, International Republican Institute (IRI) buat mesyuarat dengan PKR di Sunway Hotel (Seberang Jaya).. IRI ini adalah agen CIA untuk menolong parti-parti di luar AS (Amerika Syarikat).
“Dua orang Yahudi daripada Bangkok turun. Kita ada bukti. Saya minta PKR jawab !”, kata Ir Shaik Hussin, di Pentas Pemuda, Kampung Baru Alma, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.
AIDCNews, sebelum ini mendedahkan IRI merupakan salah satu daripada empat komponen yang bernaung di bawah NED (National Endowment for Democracy), satu organisasi yang ditaja Yahudi berpengkalan di AS.
21 Mei lalu, bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman, turut mendedahkan sepucuk surat yang ditulis oleh bekas majikannya, Anwar, untuk memohon dana kepada Presiden NED, seorang pengurus dana berbangsa Yahudi bernama Carl Gershman.
Surat bertarikh 18 Jun 2007 yang ditandatangani oleh Anwar Ibrahim menggunakan platform ibu pejabat Anwar di AS iaitu syarikat AIA di 585 Grove Street, Suite 135, Herndon, Virginia, 20170. Klik sini,sini sini, sini, dan sini

Share this post :

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger