Headlines News :
Home » » BN boleh tawan semula Nibong Tebal @dzainalabidin

BN boleh tawan semula Nibong Tebal @dzainalabidin



Nibong Tebal : Barisan Nasional P.Pinang yakin mampu menawan semula Parlimen Nibong Tebal pada PRU 13 akan datang . Keyakinan itu disuarakan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang , Dato Zainal Abidin Osman berdasarkan prestasi Ahli Parlimen sekarang Tan Tee Beng sejak menang padap 2008 .

Katanya , Tee Beng sudah menjadi Ahli Parlimen hampir 5 tahun tetapi tiada sumbangannya kepada rakyat di sini .

" Mungkin ketika awal menang dulu ada la ..sikap ini jelas menunjukkan bahawa dia tidak bertanggungjawab pada pengundi yang memilihnya dulu "

Jesturu, kita yakin dengan kerja keras yang dibuat , membantu rakyat selesaikan masalah , memberi pembangunan kepada mereka , BN mampu merampas kembali Nibong Tebal " katanya .
Share this post :

+ comments + 2 comments

Anonymous
October 29, 2012 at 7:26 PM

bleh menang dlm mimpi jer.....selagi ada dengki,knianat dalam um..,lupa rakyat yg susah.kamu xkan kemana lgi.keangkuhan um.. yg menyebabkan jatuh berguling-guling.semua pakat2 nak jdi calon,xdpat jdi calon,tikam kawan.itu lh um.o.ego dan angkuh dan sombong menyebabkan anda turun ke bawah.

Anonymous
October 31, 2012 at 10:02 PM

Kerajaan dap p.pinang beri kontrak pulau burung kpd terang sdn bhd. Salah seorang org kuat terang adalah ketua umno cawangan...he..he..he

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger