Headlines News :
Home » » PAS jangan mimpi nak ganti UMNO - @dzainalabidin

PAS jangan mimpi nak ganti UMNO - @dzainalabidin




PAS usaha berangan-angan nak ganti UMNO sebagai parti utama untuk orang Melayu & Islam di negara ini . Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P.Pinang Dato Zainal Abidin Osman berkata sebagai contoh di P.Pinang , PAS tidak diberikan jawatan dalam kerajaan negeri meskipun berjaya memenangi satu kerusi DUN pada PRU 12 .

 Adakah PAS akan diberi tempat , diberi kerusi yang sepatutnya jika pembangkang memerintah ?Atau PAS akan terus menjadi parti yang sering dipermain-mainkan dan diperkotak-katik ?


Share this post :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 5, 2012 at 4:10 PM

Nak ganti UMNO konon,perjuangan yang ta de hujung pangkal,berpusing2,nasib baik ada UMNO dapat juga ahli PAS tumpang sekaki dengan dasar perjuangan UMNO untuk memertabatkan maruah bangsaMELAYU/ISLAM dlm semua bidang(Cnth.Ekonomi,Pendidikan dll).Harapkan PAS,macam naik bas dengan pemandu mabok.

Anonymous
June 6, 2012 at 8:18 AM

PAS nak ganti UMNO? Apa PAS ingat geng2 dia dalam Pakatan Rakyat tu nak dengar cakap PAS ker?

Nak jaga Ugama Islam pun PR tak beri peluang. Kat Selangor tu, ADUN PAS tidak dilantik pun sebagai Exco untuk jaga Hal Ehwal Ugama Islam., sebab geng2 PR tidak mengakui ilmu Islam yang ada pada PAS. Habis tu.., nak minta rakyat semuanya percaya yg mereka mampu?

Poorahh...

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger