Headlines News :
Home » » Pandangan pemimpin sayap UMNO mengenai #ManifestoBN #PRU13

Pandangan pemimpin sayap UMNO mengenai #ManifestoBN #PRU13



Berikut reaksi beberapa pemimpin sayap UMNO berhubung Manifesto Barisan Nasional (BN) yang dilancarkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak malam tadi.


Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (Ketua Pergerakan Wanita UMNO) - "Manifesto yang realistik dan mengambil kira masa depan rakyat berbilang bangsa serta memperjuangkan ideologi yang membawa perubahan kepada Malaysia ke arah negara berteknologi tinggi dalam mencapai Wawasan 2020.

"Manifesto ini juga mencakupi usaha berterusan pembangunan wanita selama lima tahun dan diyakini bakal direalisasikan apabila kerajaan diberikan mandat untuk menerajui kepimpinan negara.

Khairy Jamaluddin (Ketua Pergerakan Pemuda UMNO) - "Manifesto ini adalah realistik kerana berdasarkan pendapatan rakyat dan menjiwai mereka.

“Ini adalah manifesto terbaik yang mampu mengangkat Malaysia ke tahap yang lebih tinggi dalam masa sama tidak meminggirkan golongan bawahan."

Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin (Ketua Pergerakan Puteri UMNO) - "Manifesto ini terbukti memberikan inspirasi kepada golongan muda untuk sama-sama menyumbang kepada pembangunan negara.

"Kita yakin harapan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk membawa negara ini ke arah kecemerlangan akan tercapai dengan kesungguhan rakyat dalam mendukung usaha itu. - UTUSAN ONLINE


Share this post :

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger