Headlines News :
Home » » Blog Empayar Pemuda bidas Abby salahkan kerajaan & media isu Lahad Datu

Blog Empayar Pemuda bidas Abby salahkan kerajaan & media isu Lahad Datu




Penyanyi dan pelakon yang kini menjadi penceramah politik pembangkang, Abby Abadi hari dibidas kerana menuduh kerajaan tidak bertindak terhadap penceroboh dari selatan Filipina di Lahad Datu sehingga mengorbankan dua nyawa hari ini.

Blog Empayar Pemuda berkata, Abby tidak perlu menjadikan insiden tersebut sebagai modal kempennya kerana isu keselamatan negara tidak sepatutnya dipolitikkan.

"Ustazah segera ni tidak perlulah hendak berlagak menjadi Super Janda dengan mempolitikkan isu ini dan meletakkan segala kesalahan dibahu kerajaan. EP yakin segala keputusan yang dibuat oleh kerajaan tepat dan bersebab untuk mengelakkan pertumpahan darah.

"Cuma ada rakyat Malaysia yang menjadi dalang bangsat cuba untuk merosakkan langkah yang diambil oleh kerajaan," kata blog ini.
Abby dalam laman Twitternya hari ini bukan sahaja mengecam pihak kerajaan tetapi turut membuat tuduhan terhadap media yang dikatakan telah menyebarkan berita palsu berhubung kejadian itu.

Blog The Flying Kick pula menyelar Abby kerana menuduh pihak media tidak melaporkan kejadian sebenar.
Bidasan blog-blog itu terhadap Abby boleh diperoleh menerusi laman-laman berikut:

The Flying Kick
Empayar Pemuda


Share this post :

+ comments + 5 comments

Anonymous
March 2, 2013 at 9:40 AM

Rasa2nya xpayah layan siAbby nih, bukan berpelajaran dan ada pengalaman pun, setakat dulu berlakun dalam roda2 KL then beberapa drama ajepun kalau xsilap....seeloknya nya biarkan dia nih terjun dgn labu2nya..lagi ada yg ambik tau ttg apa yg dia cakap sonok arr dia.. dia nih attention seeker...semua org bercakap abt her disana sini, matlamat dia dah berjaya nak tunjuk yg selepas bercerai dia lagi hebat !

Anonymous
March 2, 2013 at 10:18 AM

Suruh abby siasat siapa dalang pengkhianat bangsa di sebalik semua ni... mesti dia terkejut kalau dia tau kan... jangan salahkan kerajaan jer... kena check dalang nya...

Anonymous
April 3, 2013 at 3:17 PM

Susah nak cakap pasal abby nihhh....bila tengok dia rasa kelakar pun ada, kesian pun ada...simpati....pun ada....susah nak cakap. takut terasa pula.

Anonymous
April 4, 2013 at 12:22 PM

x per la biar Abby dengan freustnya kat Norman.. sb sampai sekarang x kawin2.. norman je yang kawin..sebab tu dia rasa berserabut..

Anonymous
April 17, 2013 at 11:22 PM

Dulu terkinja kinja atas pentas...nak cuci dosa...masuk pas....maklumlah...sokong pas masuk syurga...

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger