Headlines News :
Home » » Kesian anak-anak ahli PAS...

Kesian anak-anak ahli PAS...





Cuba lihat nasib anak-anak kecil yang berbapakan pengikut PAS totok ini.., bayangkanlah keperitan anak-anak ini yang terpaksa menahan panas terik matahari bagi melindungi kepala bapanya yang penuh dengan ketaksuban terhadap parti PAS.

Dan cuba bayangkan pula bagaimana tertekannya perasaan anak-anak kecil ini yang diheret ke medan politik haprak PAS. Sepatutnya anak-anak kecil ini bermain riang dengan rakan-rakan sebayanya dihalaman rumah.

Tetapi disebabkan kejumudan sebilangan pengikut PAS, waktu bermain anak-anak kecil mereka telah diragut dan dikorbankan hanya kerana "seruan jihad" bagi memperoleh sekeping "tiket ke syorga" yang dijanjikan oleh pemimpin PAS.

Apalah dosa anak-anak kecil ini diperlakukan sedemikian rupa? Mengapakah anak-anak kecil ini dipergunakan untuk meramaikan majlis politik seperti di Galas ini? Alangkah ceteknya akal para pengikut PAS yang terbabit.

Inilah yang dikatakan sikap jumud tanpa mengira waktu didalam PAS. Inilah juga maksud sebenar assobiyah kepartian yang diamalkan oleh "ahli-ahli syorga" parti cap bulan.

Sikap taksub mereka terlampau kuat hinggakan anak kecil mereka sendiri sanggup dijadikan sebagai "hamba politik" bagi melampiaskan sifat wala' mereka terhadap perjuangan haprak PAS!
Share this post :

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger