Headlines News :
Home » » KERAJAAN DAP HIPOKRIT BUAT REPLIKA BURUNG UBAH

KERAJAAN DAP HIPOKRIT BUAT REPLIKA BURUNG UBAH




Naib Pengerusi Parti Cinta Malaysia (PCM), Huan Cheng Guan menyelar kerajaan negeri itu bersikap hipokrit apabila mendakwa pelancaran replika burung gergasi di perairan negeri itu bertujuan sebagai daya tarikan pelancongan baharu.

Katanya, tindakan DAP mengapungkan replika setinggi kira-kira tujuh meter berkenaan bukan bertujuan menarik pelancong, sebaliknya dilakukan atas kepentingan politik iaitu mahu mempromosikan parti mereka.

Dalam pada itu, ditanya sama ada kos pelaksanaan replika itu membazirkan wang, Tiong Lai sebaliknya memberitahu perbelanjaan yang digunakan itu ternyata bagi tujuan mempromosi partinya.

“Walaupun projek itu tidak melibatkan peruntukan kerajaan negeri tetapi ternyata kos yang digunakan itu dengan tujuan publisiti parti sahaja bukan untuk tarikan pelancong," katanya

Share this post :

+ comments + 2 comments

pinhai
July 16, 2013 at 4:26 PM

Sdra MyPenang, jangan ditengok dan dikritik benda yg zahir di atas air tuu....tipu muslihat DAP tuu amat terang didepan mata. Ianya ada hubungkaitnya dengan pilihanraya negeri di Sarawak. Tuu nampak macam burung 'hornbill' Sarawak. Demikian juga agenda mengemburkan agenda kalimah 'Allah'. Ini ditujukan untuk membuat rakyat Sarawak majmok yg kini pro-kerajaan, memandang pikak pembangkang sebagai pejuang mereka atas perkara kebebasan beragama. INGATLAH, KEMPEN UNTUK P'RAYA SARAWAK TELAH BERMULA!!

Anonymous
July 18, 2013 at 7:58 AM

Dari kita melalak dan terus melalak apa susah tembak kasi pecah burung tu...ada berani

Post a Comment

 

Copyright © 2012. MyPenangOnline - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger